Додаткові послуги

Прайс лист на додаткові послуги ISP Energy

1

Встановлення роутера:

-         TP-Link 840N ( 841/ 850)  (100МБіт) – 800 грн;

-         TP-Link Archer C24 (2-діапазонний) – 1000 грн;

-         TP-Link EC220-G5 ( 1Г/біт) – 1450 грн;

-         Налаштування додаткового роутера абонента (без врахування виїзду до абонента) – 100 грн.

* В залежності від району модель роутера може відрізнятись.

2

Оренда зовнішньої статичної ІР-адреси - 60 грн/місяць.

3

Використання додаткових матеріалів при підключенні / обслуговуванні:

-         вартість додаткового оптичного кабелю при підключенні (більше ніж 250м, але не більше ніж 500м) - 10 грн/м;

-         кабель UTP Cat 5e (вита пара внутрішня) - 15 грн/м;

-         кабель UTP Cat 5e (вита пара зовнішня) - 25 грн/м;

-         обжим кабелю конектором RJ-45 - 30 грн/шт;

-         прокладання кабелю UTP - 10 грн/м;

-         монтаж короба (включаючи вартість короба) - 40 грн/м;

-         свердління додаткових технологічних отворів в приміщенні абонента  - 50 грн/шт;

-         додатковий патч-корд UTP (1м) - 50 грн/шт.

4

Реалізація додаткових пристроїв:

-         ТВ приставка NEXON X7 (4G/32G) - 1750 грн;

-         ТВ приставка SKY X98Q (2G/16G) - 1200 грн;

-         Налаштування Телевізора або TV приставки абонента ( додатковий виклик, без врахування виїзду до абонента) – 100 грн;

-         Power bank 10000 mAh - 550 грн;

-         Шнур USB 12V (для power bank) - 105 грн.

5

Перенос обладнання (точки підключення) за заявкою абонента:

     -       в межах поточної адреси - 300 грн;

     -       на нову адресу підключення - 500 грн.

6

Виклик спеціаліста (за умови наявності проблеми, що з'явилась на стороні абонента або з його вини)  - 200 грн.

7

Виклик спеціаліста для виконання додаткових робіт/послуг - 200 грн.

8

Заміна (ремонт) обладнання на стороні абонента  (за наявності проблеми, що з'явилася на стороні абонента, або з його вини) :

-         заміна (ремонт) оптичного патч-корду - 300 грн;

-         заміна ONU терміналу (у разі пошкодження його з вини абонента - механічні пошкодження, потрапляння рідини, т.ін.) - 500 грн;

-         заміна блоку живлення ONU терміналу або Роутера ( без врахування виїзду до абонента) - 100 грн.

 

Контактна інформація:

(093) 559-33-77  (098) 559-33-77

 

Послуга "Кредит довіри"

- Активація послуги здійснюється абонентом самостійно через Мобільний додаток, особистий кабінет, або перетелефонувавши на Технічну підтримку

Якщо ви не поповнили свій особовий рахунок на суму відповідну вашого тарифного плану , або ж оплатили через банк або термінал, але платіж ще не надійшов на рахунок Провайдера - скористайтесь послугою «КРЕДИТ ДОВІРИ» і активуйте тимчасовий доступ до Інтернету.

Послуга «КРЕДИТ ДОВІРИ» дозволяє абоненту тимчасово (на 5 днів) підключити доступ до мережі Інтернет при негативному балансі на своєму рахунку.

Після активації послуги, доступ до мережі Інтернет буде розблоковано без будь-яких обмежень. За 5 ( п’ять) днів ви зможете дочекатись надходження оплати з банку, терміналу, або оплатити послугу доступу до Інтернету, якщо ви не зробили цього раніше.

 

Якщо протягом виділеного терміну послуги користування Інтернетом не будуть оплачені, доступ до мережі буде заблоковано , до внесення повної абонплати відповідно до обраного тарифного плану.

ВАЖЛИВО! Активація послуги зобов’язує абонента сплатити повну щомісячну абонплату відповідно до обраного тарифного плану.

 

Послуга "Пауза"

- Активація послуги здійснюється абонентом самостійно через Мобільний додаток, особистий кабінет, або перетелефонувавши на Технічну підтримку

- Дана послуга працює лише при позитивному балансі на вашому рахунку

Якщо ви плануєте відпочинок, тимчасовий переїзд чи маєте потребу користуватись Інтернетом не повний місяць, активація послуги «ПАУЗА» – саме для Вас. Ви зможете уникнути щоденного списання коштів з вашого рахунку, зберегти за собою точку підключення, якщо період вашої відсутності перевищує один місяць, самостійно контролювати термін користування послугою.

Послуга «ПАУЗА» дозволяє абоненту самостійно керувати послугою доступу до мережі Інтернет - активувати та призупиняти послуги на термін до 30 днів за одну активацію, оплативши лише 30грн.

 

ВАЖЛИВО! Активація послуги зобов’язує абонента мати позитивний баланс (не менше 30 грн на рахунку). Якщо ви плануєте користуватись послугою «ПАУЗА» більше ніж один місяць, маєте пам’ятати про те, що активація відбувається лише на термін 30 днів. Після завершення цього терміну, ПАУЗА буде знята. Для продовження терміну ви маєте активувати послугу повторно.

 

Контактна інформація:

(093) 559-33-77  (098) 559-33-7